Nadia Jørgensen @nadia_joergensen_dk

Travel 🛫 Training and lifestyle 💪🍎 HTX - Horsens Denmark Environment helper 🌍❤ @tentree Ambassador 🌱❤

Nadia Jørgensen photos and videos

August 2018

Efter 8 dages mega fed Skanderborg festival med en masse pisse dejlige mennesker bliver det nu også meget rart at komme tilbage til den sunde livsstil med dejlig mad og en masse svedig træning! 💪 __________________________________________ Tusind tak for en pisse dejlig Smukfest Guys! ❤🎉 __________________________________________ #sommer #Sommerferie #SommerOgSol #sommerIDanmark #skanderborgfestival #smukfest #fest #hygge #PisseFedeDage #venner #dejligeMennesker #musk #koncerter #skanderborg #sundLivsstil

570
April 2018

Dagens morgenmad! 👌😍 - Bananpandekager m. Æbler, kokos, hasselnødder og græsk yoghurt og honing toping. 🥞 Ohhh gid man havde tid til sådan en morgenmad hver dag! 😂😋 #pandekager #bananpandekager #morgenmad #fitlifestyle #weekend

440

It comes down to one simple thing. - How bad do you want it? And I want it for good! 🍎 The body is a machine and to work properly it needs quality fuel. There is no elevator to succes. You have to work for it and take the stairs instead. 💪❤💪 __________________________________________ #training #transformation #food #healthy #healthydinner #workforit #Girlpower #fittgirlforever #fitness #healthylifestyle #foodlover #smallgirlbigappetite #reachGoals

March 2018

It's never too early or too late to work towards being the healhiest you. ❤💪❤ _________________________________________ #smoothie #smoothiebowl #proteinsmoothie #healthyfood #healthy #berries #coconut #chia #BeGoodToYourself #HealthierYou #GoodLife

350
December 2017

Elsker Lanzarote ❤ Sommervarme i vinteren 👌😍 I dag stod den på roadtrip med min skønne far 😄❤ #Lanzarote #VinterIVarmen #2017 #lanzarote2017 #vinter #sommervejr #roadtrip #love #hav

750

Dag ✌ I dag gik dagen med vandring og bestigning af Vulkanen der nærmest ligger i vores baghave. 🌋 Det har været en hård men mega fed Dag med masser af motion og nye indtryk. 💪 Det var vildt fascinerende at være oppe i krateret på en så gammel vulkan og sikke en udsigt 😄😍 #Ferie #December #Lanzarote #VinterIVarmen #Vulkan #Traveltheworld #vandring #PlayaBlanca #SummerVarmeOmVinteren

350
December 2017

Morgen blev tilbragt med at skrabe sne af Bilen da vi skulle til lufthavnen... ❄ Nu tilbringer vi lidt over en uge her på Lanzarote væk fra minusgraderne i Danmark. 😍😄 #Ferie #December #VinterIVarmen #Lanzarote #vækfrakoldedanmark #rejse #Traveltheworld

420
July 2017

Har været på total hygge tur med min mor i dag. Vi lagde ud i Fisketorvet. MEGA HYGGELIG DAG! 😍❤ @skoue #HYGGE #Tøsetue #Sommerferie #Fisketorvet #Købehavn #MorOgDatterTid #HyggeTur #KBH

540

Har trænet arme og skuldre i 1 1/2 time i dag, efterfulgt af 6 km. Konditionstræning! Var ret så smadret lige efter, men elskede Det! 😂😍💪 Jeg kan ikke træne de næste 4 dage ( 😭 ) Så jeg måtte hellere give den gas i dag. Jeg får bare en hviledag..... Eller et par stykker. 😂😇 #GONNAGETTHEMMUSCELS #FittGirl #FittOgSund #Træning #Danmark #StayFit #Fit #SåSmadret #kondition #Fittnes #Sommerferie #loveIt

520
July 2017

Nu hvor man har trænet fra kl. 9:30 - 12 I dag, kan man så ikke tillade sig et lille stykke hjemmebagt Brownie? 🤔😍🍰 #FittGirl #Træning #Sommer #Sommerferie #Kage #Brownie #Chokolade #FittOgSund #SkalSkalIkke ? #JegGørDetLigeMegetHvadDetErKage ! 😂♥️💪

290

Tilbageblik til en skøn rejse med familien! Savner allerede Kos! 😍😍😍 #Rejse #Sommerferie #Kos #Grækenland #ferie #Familietur #Hygge #SommerOgSol #ruin

380
July 2017

Jaaaa.... Tror billedet i sig selv viser at vi havde det ret sjovt i går! 😂❤ #RetarderetVennerForever !❤ #BFF #Girls #Dance #Denmark #July #Danmarkdejligst #Musik #DanceFever #NothingCanStopUsFromBeingWirdos #Friendship #Fun #DansendeJyder 😂 #Summer #Party

320

Har været til et musik event der hedder "Danmark dejligst" sammen med den bedste veninde nogensinde! ❤ Vi udfordrede så hinanden til at lave alt muligt spontant som at løbe over til nogle fremmede og danse med dem..... Det var nu ret sjovt 😂😂😂😂 Men har haft en skøn aften. Tak for det @gamer_tiger glæder mig allerede til næste gang vi ses! ❤❤❤ ( Som i snart! ) #Sommer #Danmarkdejligst #Danmark #Musik #BFF ! #RetarderetVennerForever !❤ #Megahygge #Venskab #aftenhygge #bjerre

260
February 2017

Selv ikke kulden kan stoppe mig! 💪❄💪 #Danmark #Girlpower #træning #Denmark #girl #træn #fittogsund #fitness #LøbForVarmen #febuar #vinter #vinterferie

730

The power of gift cards! 😂😍👌 #Danmark #sort #febuar #HYGGE #MorOgDatterTid #NytTøj #photooftheday #beautiful #

420
January 2017

Aften snack! 😍👌😍 #HYGGE #Danmark #snack #aftenhygge #vinterhygge #januar #NewFitLife

310

Så er vi igang med den sunde livsstil 😍 #morgenmad #denmark #januar #Danmark #HYGGE #skyr #Mad

330
January 2017

Hej alle sammen! ❤💪❤ Som en total kliché er mit "Nytårsforsæt" at træne helt vildt i 2017. Mange opgiver efter kort tid, men jeg ville ikke poste det her hvis jeg ikke troede jeg kunne klare det. Jeg brugte det sidste stykke tid af 2016 på at forberede mig mentalt til det her år. Jeg vil give den 110% her i det nye år. GONNA GET EM MUSCELS! Vil gerne høre fra jer i kommentarerne, om jeg skal poste før og efter billeder. PS. Et lidt sent " Godt Nytår" fra mig! ❤🎉 #denmark #girl #træn #fittogsund #januar #Danmark #Girlpower #train #GONNAGETEMMUSCELS #FITT #Fittgirl #Horsens

December 2016

Hot Chocolate, on a cold Day. 😍👌 #HYGGE #varmkakao #vinter #kakao #vinterhygge #hotchoclate #Danmark #Chocolate

330
November 2016

Så flot her til aften! ❤😍❤ #solnedgång #beautiful #efterår #sol

230

Praktik hele ugen med ham her.... Det er så hyggeligt! 😍😍😍😂 #praktik #HYGGE #hvalp #praktikuge #dyrlæge #vet #cute

October 2016

Efteråret er ankommet! 😍🍁🍃🍂😍 #efterår #skov #nature #danmark #denmark #HYGGE #udeatgåentur #fall 🍁 #beutiful

460
September 2016

I had a great time i Berlin 😍❤❤❤ #HYGGE #Berlin #Germany #friends #studietur #bestfriends #tyskland #zoo #zoologiskhave #flodhest #hippo

180
July 2016

Lørdag: Hele lørdagen var vi på vandet. Vi tog på en bådtur fra kl. 11 om morgen og så resten af dagen. 😍 Vi sejlede hele øen rundt og stoppede 3 gange for at bade. Og det var en meget smuk tur og perfekt timing fordi der var hedebølge. 😱 Det øverste billede er fra "Shipwreck" på Zákynthos. Skippet strandede engang i 1980'erne og er siden blev tømt for alt så der kun er skroget tilbage. Nederst til venstre: "Blue Caves" på Zákynthos. Nederst til højre: Billedet har jeg taget udenfor "Kerì Caves" på Zákynthos. Fantastisk dag! 😍 #beautiful #vand #fri #greece #natur #nature #grækenland #greeknature #ocean #shipwreck #zakynthos #zante #ilovegreece #holidays #summer #summerbreak #bluecaves #caves #kericaves #boat #boattrip #bådtur #sommer #sommerferie #rejseblog

410

Fredag: Hele fredagen var min Far og jeg ude at køre på ATV. Det var fedt at få lidt fart over feltet. 😂😄😄❤ #greece #beautiful #hygge #natur #nature #grækenland #greeknature #atv #explore #lovegreece ❤❤